SAÇ MEZOTERAPİSİ İLE İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİZ VE CEVAPLARI

SAÇ MEZOTERAPİSİ İLE İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİZ VE CEVAPLARI

Son yıllarda saç ile karşılaşılan hemen her sorunun çözümünde en etkili yöntemlerden biri mezoterapi. Saç dökülmesi, kellik, cansız saçlar, çabuk kırılan saçlar… Kısacası saçlardaki tüm sorunların en etkili çözümü mezoterapi saç uygulaması. Elbette hepimiz mezoterapi saç uygulaması ile ilgili birçok şeyi merak ediyoruz, işte mezoterapi saç uygulaması ile ilgili en çok merak edilenler ve yanıtları.

Saç mezoterapisi hangi durumlar için kullanılıyor?

Saç mezoterapisi konusunda en fazla merak edilen konuların başında tabi bu uygulamanın hangi saç problemlerinin çözümünde kullanıldığı geliyor. Mezoterapi saç uygulaması şu saç problemleri için kullanılıyor;

• Saç dökülmesi
  • Boya, perma gibi kimyasal işlemler nedeni ile zarar görmüş saçlar
  • Kolay kırılan, cansız ve güçsüz saçlar
  • Kellik
  • Saçlarda hacim kaybı
  • Saç ekimi öncesi ve sonrasında destek amaçlı
  • Stres nedeni ile ortaya çıkan saç dökülmeleri
  • Uzamayan saçlar

Görüldüğü gibi mezoterapi saç uygulaması saç ile ilgili tüm sorunların çözümünde başvurulan bir yöntem.

Kaç seans uygulama ile sonuç alınıyor?

Mezoterapi saç uygulamasından kaç seansta sonuç alındığı ile ilgili kesin bir sayı vermek zor. Zira uygulama soruna, sorunun ilerlemişlik düzeyine göre değişik sürede seans yapılmasını gerektirebiliyor. Ancak ortalama bir sayı vermemiz gerekirse 4 seans sonuç almak için yeterli oluyor. Bazen seans sayısı 6 ya da 8'e de çıkabiliyor.

Seanslar arasında ne kadar süre geçmesi gerekiyor?

Mezoterapi saç uygulaması seanslarının arasında genellikle 1 hafta kadar zaman geçmesi gerekiyor. Ancak bu süre uygulayan doktorun uygun göreceği şekilde değişiklik de gösterebiliyor tabi ki.

Mezoterapi saç uygulaması nerede yapılıyor?

Öncelikle şunu söylemeliyiz; mezoterapi ve mezoterapi saç uygulamaları yalnızca bu uygulamayı yapmakla yetkili polikliniklerde yapılabiliyor. Yani poliklinik dışında herhangi bir yerde mezoterapi saç uygulaması kesinlikle yaptırmayın. Ankara'da bulunan polikliniklere giderek hem mezoterapi saç uygulaması hakkında çok daha kapsamlı bildi edinebilir hem de saç problemlerinizden kurtulmak için bu uygulamayı güvenle yaptırabilirsiniz.