MEZOTERAPİ ÇATLAK

MEZOTERAPİ ÇATLAK

HAMİLELİK ÇATLAKLARI ANNELİK KEYFİNİZE GÖLGE DÜŞÜRMESİN – MEZOTERAPİ ÇATLAK

Hamilelik kadınların hayatındaki en güzel ve heyecanlı dönemlerden biri. Ancak bu dönemde alınan kilolar kadınları fazlasıyla rahatsız edebiliyor. Üstelik sorun doğum yapıp kilo vermekle de bitmiyor. Yeni anne olmuş kadınlar bir yandan kucaklarına aldıkları çocuklarının kendilerine verdiği sonsuz mutluluğu yaşarken bir yandan da vücutlarında hamilelik nedeni ile oluşan çatlakların stresini yaşıyorlar. Oysa mezoterapi çatlak tedavisi sayesinde hamilelik nedeni ile oluşan çatlaklardan kolayca kurtulabilir ve yalnızca anneliğin tadını çıkarabilirler.

Hamilelik çatlakları en çok karın bölgesinde görülüyor

Hamilelik döneminde kilo alıp doğum sonrası kilo vermek nedeni ile ortaya çıkan hamilelik çatlakları en çok karın bölgesinde görülüyor doğal olarak. Bu çatlaklar estetik açıdan hoş olmayan bir görüntüye yol açıyor ve bu nedenle birçok kadın doğum sonrası denize girmekten çekiniyor, aynaya baktığında mutsuz oluyor.

Mezoterapi tüm bu sorunları çözüyor

Doğum sonrası çatlakları nedeni ile kendini kötü hisseden, aynalara küsen kadınların bu sorunlarının çözümü mezoterapi çatlak tedavisi. Tedavinin amacı cildin kendini yenilemesini hızlandırarak çatlakların yok edilmesini sağlamak.

Mezoterapi çatlak tedavisi nasıl uygulanıyor

Mezoterapi çatlak tedavisi için hamilelik sonrası çatlak oluşan bölgede orta deriye cildin gereksinimlerine göre özel olarak hazırlanan karışımlar enjekte ediliyor. Bu karışımların içerisinde vitaminler ve ilaçlar bulunuyor. Bu karışımı cilde enjekte ederek cildin kollajen salgılamasını sağlamak ve bu sayede kendini yenileme sürecini hızlandırmak amaçlanıyor.

Hamilelik çatlaklarından kurtulmak için kaç seans mezoterapi uygulanıyor?

Hamilelik çatlaklarından kurtulmak için uygulanan seans sayısı hastanın durumuna, çatlakların genişliğine ve derinliğine bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Ancak ortalama olarak 5 seansın sonunda çatlaklarda gözle görülür iyileşme sağlanıyor. Tedavinin tamamen sonuçlanması içinse genellikle 10-15 seans mezoterapi çatlak uygulaması yeterli oluyor.

Hamilelik çatlaklarından Ankara'da kurtulabilirsiniz

Siz de hamilelik döneminde oluşan cilt çatlaklarından şikayetçiyseniz Ankara'da bulunan bir polikliniğe giderek mezoterapi çatlak tedavisi yaptırabilir ve ortalama olarak 10 seans sonunda cildinizdeki çatlaklardan tamamen kurtulabilirsiniz. Böylece çatlaklardan duyduğunuz sıkıntının gölgesi olmadan anneliğin keyfini sonuna kadar çıkarabilir ve çok daha mutlu bir anne olabilirsiniz.