ÇATLAK TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ DÖNEMİ – MEZOTERAPİ ÇATLAK

ÇATLAK TEDAVİSİNDE MEZOTERAPİ DÖNEMİ – MEZOTERAPİ ÇATLAK

Biz kadınlar için yalnızca yüzün güzel olası yeterli değil, hepimiz vücudumuzun tamamının bakımlı olmasını ve güzel görünmesini istiyoruz. Vücudumuzun güzel görünmesini engelleyen ve en sık karşılaştığımız sorunlardan biri de çatlaklar. Ciltte çatlakların oluşmasına başta hamilelik, sık kilo alıp vermek ve kuruluk neden olabiliyor ve çatlaklar en çok kaçla, karın, baldır ve göğüs bölgelerinde ortaya çıkıyor. Bunun yanı sıra erkeklerde de vücut geliştirme sporu çatlakların oluşmasını tetikleyebiliyor.

Mezoterapi çatlaklara karşı kullanılan en etkili yöntemlerden biri

Mezoterapi ciltte oluşan çatlaklar için kullanılan en etkili tedavi yöntemlerinden biri. Mezoterapi vücudun çatlaklar olan bölgelerinin gereksinimlerinin belirlenmesi ve bu gereksinimleri karşılamak üzere özel olarak hazırlanan, vitamin, mineral, enzim ve ilaç gibi maddeler içeren karışımların cildin orta tabakasına mikro enjeksiyon yöntemi ile verilmesi şeklinde uygulanan bir tedavi yöntemi ve son derece etkili.

Mezoterapi cildin bağ dokusunun yenilenmesini sağlıyor

Mezoterapi ile cildin orta tabakasına verilen karışımlar ile cildin bağ dokusunun uyarılması sağlanıyor. Bu sayede uyarılan bağ doku kendini yenilemeye bağlıyor ve bu da çatlak olan bölgenin düzelmesine yardım ediyor.

Mezoterapi ile çatlak tedavisi neredeyse acısız

Mezoterapi ile çatlak tedavisi yukarıda da söylediğimiz gibi mikro iğneler kullanılarak yapılıyor. Bu iğneler çok küçük olduğu için tedavi uygulaması sırasında kişi neredeyse hiç acı ve ağrı duymuyor. Bu da mezoterapinin vücudun çeşitli bölgelerindeki çatlaklardan kurtulmak için en fazla tercih edilen yöntemlerin başında gelmesinin en büyük nedenlerinden biri.

Peki, kaç seans uygulama ile çatlaklardan kurtulabiliriz?

Bu sorunun kesin bir yanıtı bulunmuyor. Zira mezoterapi ile çatak tedavisi için uygulanacak seans sayısı çatlakların derinliğine, durumuna, vücudun hangi bölgesinde olduğuna göre farklılık gösteriyor. Ancak basit ve çok derin olmayan çatlakları baz alarak 2-4 seans arasında değiştiğini söyleyebiliriz.

Mezoterapi ile çatlak tedavisi nerede uygulanıyor?

Vücudunuzun çeşitli bölgelerindeki çatlaklardan mezoterapi ile kurtulmak için yapmanız gereken tek şey Ankara'da bulunan ve bu uygulamayı yapan poliklinikleri ziyaret etmek. Polikliniklerde mezoterapi ile çatlak tedavisini hem steril bir ortamda hem de konunun uzmanlarına yaptırabilirsiniz.