KIRIŞIKLIKLAR İLE VEDALAŞMAK İÇİN GEÇ KALMAYIN! PRP CİLT GENÇLEŞTİRME

KIRIŞIKLIKLAR İLE VEDALAŞMAK İÇİN GEÇ KALMAYIN! PRP CİLT GENÇLEŞTİRME

Günümüzde dermatoloji, kozmetik ve dermokozmetik öylesine gelişmiş durumdaki yaşlılık belirtileri ile birlikte yaşamak, aynaya her baktığımızda yüzümüzdeki kırışıklıklar ile karşılaşmak kendimize yapabileceğimiz en büyük kötülüklerden biri. Çünkü artık kırışıklıklardan kurtulmak ve tekrar eskisi kadar genç görünmek prp cilt gençleştirme ile gerçekten çok kolay.

Sıfır risk!

Cilt bakımı ve gençleştirme konularında dikkat edilmesi gereken en önemli konu kullanılan yöntemlerde risk bulunup bulunmadığı. Zira riski yöntemleri tercih edip sonunda yaradan çok zarar ile karşılaşacağınıza risksiz yöntemlere yönelmeniz çok daha mantıklı. Prp cilt gençleştirme çok yeni ve sıfır risk taşına bir yöntem. Bu nedenle ilk tercihiniz prp olmalı.

Tedavi kişinin kendi kanı alınarak yapılıyor

Peki, prp cilt gençleştirme yöntemi neden risk taşımıyor? Bu sorunun yanıtı çok basit; çünkü prp cilt gençleştirme yönteminde kişinin kendi kanı kullanılıyor. Yöntem uygulanılacak kişiden 8-20 cc arasında yani oldukça az miktarda kan alınıyor ve bu kan santrifüj işlemine tabi tutularak özel bir serum elde ediliyor.

Serum cilde enjekte ediliyor

Kişinin kendi kanından elde edilen serum çok küçük iğneler kullanılarak ve çok küçük miktarlarda deri altına enjekte ediliyor. Bu yöntem ile ciltte var olan hasarların ve yaşlılık belirtilerinin son derece hızlı bir şekilde düzelmesi sağlanıyor.

Prp cilt gençleştirme yalnızca yüz bölgesinde kullanılmıyor

Prp cilt gençleştirme yöntemi yaygın kanının aksine yalnızca yüz bölgesinde kullanılmıyor. Bu uygulama ile boyun, dekolte, bacaklar, eller hatta saçlı deride bile kullanılabiliyor ve yalnızca gençleştirmekte de değil yara izleri gibi sorunların tedavisinde de etkili oluyor.

Prp cilt gençleştirme acısızdır

Prp cilt gençleştirme tamamen acısız ve son derece hızlı uygulanan bir yöntem. Bir seans ortalama olarak 15-20 dakika kadar sürüyor. Ancak elbette uygulama yapılan bölgeye göre bu sürede farklılıklar görülebiliyor. Siz de hemen prp cilt gençleştirme yöntemi ile kırışıklıklardan ve diğer cilt problemlerinden kurtulmak istiyorsanız Ankara'da bulunan ve prp uygulaması yapan bir polikliniğe başvurmanız yeterli.